خانه / پرده سلطنتی / صادرات انواع پرده سلطنتی تولینت صدفی

صادرات انواع پرده سلطنتی تولینت صدفی

صادرات انواع پرده سلطنتی تولینت صدفی تولید داخل امسال به کشورهای مختلف از طریق شرکت پرده ماندگار صورت گرفته است. این شرکت سابقه ی صادرات به عراق و روسیه را دارد.

انواع پرده سلطنتی مانند تولینت، گیپور، بریلنت صدفی و قابی و سایر پرده های شیک و متنوع را می توانید از سایت اینترنتی ما به صورت آنلاین خرید کنید و سفارش خود را در اسرع وقت در درب منزل خود دریافت کنید.

در تولیدی پرده ماندگار، روش های دوخت انواع پرده سلطنتی توسط کادر مجرب صورت می گیرد.

صادرات انواع پرده سلطنتی تولینت صدفیعرضه عمده انواع پرده های جدید پذیرایی

انتخاب پارچه یکی از نکات کلیدی در انتخاب پرده مورد نظر منزل است. پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید، مشخص می‌کند که تا چه مدت زمانی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از آن طرح و رنگ آن چه نمایی به منزل خودتان می بخشید. اگر شما یک پارچه سنگین انتخاب کنید، هنگام کشیدن آن ممکن است به ریل های پرده فشار وارد کند و به شکل نامناسبی بایستد. در صورتی که استفاده از پارچه سبک برای صاحب منزل راحت‌تر می باشد و شکل اولیه خود را تا مدت زیادی حفظ کند. برای مثال میتوان گفت که پارچه‌های کتانی، ابریشم و مخمل انتخاب‌های مناسبی برای پرده منازل به شمار می‌روند؛ زیرا به هنگام نصب کردن و جمع کردن آنها نمای بسیار زیبا و مرتبی دارند.

صادرات انواع پرده سلطنتی تولینت صدفی

صادرات انواع پرده سلطنتی تولینت صدفی به عراق

گروه شرکت های ماندگار صادرات انواع پرده سلطنتی را به کشورهای همچین عراق، ترکیه، روسیه و ارمنستان را داشته است. مخصوصا کشور عراق یکی از اصلی ترین وارد کنندگان پرده از ایران است.

انواع پرده سلطنتی تولید ایران از نظر کیفیت در رقابت با سایر کشورهای تولید کننده ی پرده تور و حریر هستند و به جرات می توان گفت که کیفیت خیلی بهتری نسبت به نمونه های چین و تورک خود دارند.

به امید روزی که ایران تنها صادر کننده انواع پرده سلطنتی به کل جهان باشد.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
بهرام سرخابي اصل
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09146160172
پست الکترونيکي:pardesara100@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

پخش عمده پرده لوکس

پخش عمده پرده لوکس پذیرایی

پخش عمده پرده لوکس پذیرایی در گالری پرده ماندگار با قیمت پایه، به سراسر استان …