خانه / پرده حریر / فروش پرده حریر ساده

فروش پرده حریر ساده

فروش پرده حریر ساده امروزه به دلیل گرایش افراد به سادگی رونق بسیاری گرفته است. سال های پیش اکثر مردم از انواع والان ها و دکورها برای تزیین پنجره های خانه های خود استفاده می کردند ولی امروزه اکثرا فقط از پرده حریر ساده در انواع رنگ های مختلف استفاده میکنند.

پرده معمولا آخرین قسمت از دکوراسیون خانه هاست که مورد توجه قرار می گیرد و امر اشتباهی است. اهمیت دادن به پنجره ها و تزیین آنها نقش مهمی در زیبایی خانه ها دارد .انتخاب رنگ و طرح و مدل پرده حتی در بزرگ و کوچک دیده شدن خانه موثر است که بهتر است در آپارتمانهای متراژ پایین بیشتر به آن اهمیت داده شود. رنگ انتخابی پرده می تواند خانه را تاریک یا روشن کند. رنگ های تیره مانع رسیدن نور شده و سبب تاریکی خانه می شود.

فروش پرده حریر

 

 

چه گزینه هایی را باید در خرید پرده مورد توجه قرار داد؟

همه ی ما میدانیم که در فروشگاه های پرده فروشی انواع مختلفی از پرده ها موجود است و این سطح از گوناگونی باعث می شود که انتخاب سخت شود. وقتی وارد این مغازه ها می شویم و انواع طرح ها و رنگ های زیبا را می بینیم دچار گیجی می شویم و کلی سوال در ذهنمان ایجاد می شود که کدام نوع پارچه پرده ای مناسب خانه ی من است؟

برای جلوگیری از این امر بهتر است ایده هایی درباره مدل و رنگ از قبل در ذهن داشته باشیم یا از مشاوران در این باره کمک بگیریم. برای خرید و فروش پرده حریر به روش ساده با ما در ارتباط باشید.

 

 

فروش پرده حریر

 

انواع مدل های پرده

امروزه برای دوخت پرده ها از انواع مدل ها استفاده می شود. پرده ها نه فقط به شکل توری بلکه با جنسهای گوناگون در بازار موجود هستند.از جمله:

  1. پرده کرکره ای: یکی از با صرفه ترین انتخاب ها کرکره است که معمولا از جنس پلاستیک یا چوب در قالب اسلایدهایی ساخته می شود.از لحاظ طرح تنوع کمی دارند،  پرده کرکره ای را می تواند از بالا و یا در داخل چارچوب پنجره نصب کرد تا ظاهری تمیز داشته باشد و یا از بیرون آویزان کرد تا پنجره های کوچک، بزرگتر به نظر برسند.
  2. پرده دراپه: این نوع پرده به میله ای در بالای پنجره متصل است و فراتر از چارچوب پنجره آویزان می شود، و بیشترین تنوع قیمت را دارد چرا که دارای انواع مواد، رنگ ها و الگوها است. این نوع پرده همچنین دارای انواع از پیش آماده و شخصی سازی شده است.
  3. کرکره شاتر: شاترها گران قیمت ترین نوع در این لیست هستند که کاملاً  چوبی ساخته می شوند. تنوع محدودی دارند، پیشنهاد می شود که برای بهتر دیده شدن، آن را با پنجره خود هم اندازه کنید.
  4. پرده کرکره پارچه ای: این نوع پرده کرکره ای ها از پارچه ساخته شده اند و دارای انواع مختلف با سطوح گوناگون شفافیت هستند. کرکره پارچه ها کمی گران تر از کرکره های معمولی هستند و دارای سه نوع اصلی هستند:
  • کرکره رولر: که از قطعه لوله مانندی در بالای پنجره باز می شود.
  •  شانه عسلی: که از پایین به بالای پنجره به صورت پلیسه بسته می شود
  •  پرده رومی: که در قالب چین هایی مرتب و شیک تا می شود.

 

فروش پرده حریر

 

فروش پرده حریر در پرده سرای ماندگار

پرده ماندگار دارای تنوع مختلفی از پرده ها است. این شرکت فروش پرده حریر را بیشتر از سایر نمونه ها در اولویت کار خود قرار داده است. این امر به دلیل تقاضای زیاد این پرده از سمت مشتریان عزیز می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای انتخاب پرده و پارکت و کاغذ دیواری مناسب برای منزل خود با مشاوران و طراحان دکوراسیون ماندگار ارتباط بگیرید.

 

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
بهرام سرخابي اصل
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09146160172
پست الکترونيکي:pardesara100@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه پرده حریر الگانت

فروش پارچه پرده ای حریر الگانت

فروش پارچه پرده ای حریر الگانت اعلا ایرانی و تورک با قیمت های مناسب و …