خانه / پرده شانل / فروش عمده پرده شانل

فروش عمده پرده شانل

با آغاز فصل سرما و تغییر در دکوراسیون منازل و استفاده از پرده های مخمل، گروه پرده ماندگار فروش عمده پرده شانل را به صورت گسترده آغاز کرد.

پرده های شانل اکثرا دارای بافت مخملی بوده و نیازی به استفاده از زیر پرده در این پرده ها نیست. اتو کشی پرده های شانل بسیار راحت است و اگر به صورت مرطوب آویز شوند اصلا نیازی به اتو کشی  ندارند. گالری پرده ماندگار با تولید انبوه پرده شانل سعی کرده تمامی نیاز های مشتریانش را پاسخگو باشد.فروش عمده پرده شانل از آبان ماه بیشتر و گسترده تر خواهد شد.

فروش استثنایی پرده شانل

با نزدیک شدن به عید نوروز و علاقه به تغییر دکوراسیون در بانوان، پرده ماندگار بر این شده که تولید انبوه این محصول را شروع کند و با توجه به افزایش درخواست مشتریان عزیز این محصول را با پایین ترین قیمت ممکن وارد بازار خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول با مسئول فروش پرده ماندگار در تماس باشید.

رنگ بندی پرده شانل

پرده شانل با توجه به تقاضای مشتریان عزیز در رنگ های مختلف مانند :

  • نارنجی
  • قرمز
  • آبی
  • قهوه ای
  • سبز
  • بنفش

و می شود گفت در ۶۰ رنگ متفاوت و زیبا تولید می شود.

ابعاد طاقه های پرده شانل

به خاطر ضخامت این جنس معمولا طاقه ها ۲۰ الی ۲۵ متر می باشند. گفتنی است که عرض آنها ۳ متر است. هر دو روی آنها قابل استفاده می باشد.طاقه های پرده شانل سنگین هستند. اغلب جنسشان از مخمل کبریتی است. کیفیت پرده های شانل متفاوت است. برای تشخیص کیفیت خوب تست کنید که پارچه پرز ندهد. هر چه کیفیت پایین تر باشد پرز دهی آن بیشتر است و باعث می شود که شفافیت رنگ آن کاسته شود.فروش عمده  پرده شانل را از ما بخواهید.

فروش عمده و خرده پرده شانل ترک در ارومیه

فروش عمده پرده شانل در تمامی شهرهای ایران مخصوصا شهرهای شمالی و مرکزی بیشتر از سایر قسمت ها رونق دارد. برای داشتن خرید آسان، با خیال راحت با مسئول فروش ما ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. سفارش شما در اسرغ وقت برایتان ارسال خواهد شد. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت خرید خود را انجام دهید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
بهرام سرخابي اصل
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09146160172
پست الکترونيکي:pardesara100@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پرده های عمودی

قیمت جدیدترین مدل پرده های عمودی

قیمت پرده های عمودی در جدیدترین و شیک ترین مدل ها را بهتر است از …